Search

מהי סיגריה אלקטרונית

כשאנשים תוהים לעצמם, מהי סיגריה אלקטרונית, הם יכולים לדמיין סיגריה רגילה לחלוטין עם מספר הבדלים משמעותיים. מעבר לכך שמדובר בסיגריה שעובדת באמצעים אלקטרוניים, ועשויה מחומרים אחרים. ועם זאת, נועדה לאפשר חווית עישון דומה מאוד, לכל הפחות ברמה הפסיכולוגית.

מהי סיגריה אלקטרונית ואיך היא דומה לסיגריה רגילה?

יש שיגידו, שכשהם מעשנים סיגריה (מהסוג האלקטרוני), הם מרגישים בדיוק את אותו סיפוק ומענה על צרכים כשהם מרגישים כשהם מעשנים “סיגריה רגילה”. שני הסוגים מאפשרים הוצאת עשן ועל כן במידה מסוימת מדמה האלקטרונית את פעולת העישון. לפחות בפן הפסיכולוגי וההתנייתי.
שני סוגי הסיגריות (האלקטרונית והרגילה) הינם פריטים קטנים במיוחד, שקל לנשוא אותם ממקום למקום ולאחסן אותם במקומות שונים, ברכב או בבגד. אלא שהדגם האלקטרוני יכול להיות כבד יותר במשקלו, מאשר סיגריה רגילה. למעשה, כשמעשנים את האלקטרונית, בדגמים מסוימים ידלק אור אדום בקדמת הסיגריה כדי לדמות את הבערה שיש בסיגריה רגילה.

הדמיון והשוני בין סיגריה אלקטרונית לסיגריה רגילה

ברמת החומרים, הדגם האלקטרוני לא בהכרח יגיע עם אותו הרכב טבק, רעלים וכימיקלים שיש בתרכובות הנמצאות בתוך סיגריות רגילות מסוימות. לרבות, ובין השאר, ניקוטין, או אלפי חומרים שאינם מיטיבים לגוף. ועם זאת, יש סוגים של סיגריות מדגמים אלקטרוניים שאכן יכולות להכיל את אותם החומרים בצורתם הנוזלית. נוזל זה יהווה את חומר המילוי שבהן. על כן המשתמש הנבון ייקח זאת לתשומת ליבו.
יש כאלה שיגידו שהדגם האלקטרוני מעניק סיפוק פסיכולוגי לפחות באותה מידה כמו סיגריה רגילה, ועל כן הדגם האלקטרוני יכול להוות אלטרנטיבה לסיגריה רגילה. לא כי היא בהכרח בריאה יותר, שכן אפשר שיהיה בה בדיוק אותו מערך חומרים כמו “בסיגריה רגילה”, ומידה שווה של פוטנציאל התמכרותי. אלא כי היא מאפשרת התאמה אישית רבה יותר של החומרים הנמצאים בתוכה, ואת היכולת לעשות שימוש רב פעמי באותה סיגריה.

רכישת מוצרי עישון מותרת מגיל 21+

לחיצה על הכפתור מהווה אישור שהינך מעל גיל 18

×
דילוג לתוכן