Search

סיגריה אלקטרונית חד פעמית

סיגריה אלקטרונית חד פעמית, הינה קבוצה של מתקני אידוי המדמים את פעולת העישון ומשמשים תחליף לעישון רגיל. סיגריה מסוג זה ניתן “להפעיל” באופן אלקטרוני. המשתמש מפעיל פעולת שאיפה, ובתגובה המערכת האלקטרונית מחממת את הנוזל הפנימי שבתוך הסיגריה וכך נוצרת פעולת האידוי. סיגריה זו נקראת סיגריה חד פעמית מכיוון שלא ניתן להטעין אותה, במיוחד אם השימוש שלה מוגבל במספר פעמי השאיפות ובתקופת זמן לשימוש לאחר “פתיחה”.

מהי סיגריה אלקטרונית חד פעמית?

סיגריה חד פעמית משמשת לשם צריכת ניקוטין. בגוף הסיגריה קיים נוזל עם ניקוטין וחומרים אחרים. חומרים אלו אחראיים לטעם,  לתחושות הקשורות לחוויית עישון, לסמיכות האדים, לאפקט הפסיכולוגי ולחומרים הנצרכים. כשהמשתמש שואף מגוף הסיגריה, מתחילה פעולת אידוי במסגרתה הנוזל מתחמם והופך לאדים. בשלב זה העשן יוצא מהסיגריה ומדמה את פעולת עישון והמשתמש יכול לצרוך את הניקוטין בתצורה של אידוי.

אחד הרכיבים המשמעותיים בסיגריות אלקטרוניות, הוא הסוללה. הסוללה מספקת את האנרגיה החשמלית כדי לחמם את הנוזל הקיים בסיגריה. באופן כללי, סיגריה (מהסוג האלקטרוני) ניתנת לטעינה מחדש כדי למלא את אספקת החשמל הקיימת בה. אך בשונה ממנה, סיגריה חד פעמית לא מאפשרת טעינה מחדש, אלא רק מספר מוגבל של שאיפות. המספר יכול לנוע בין מאות בודדות לכדי אלפים. כאשר טווח השימוש יכול להיות מוגבל גם בימים, מרגע פתיחת המתקן.

סיגריה אלקטרונית חד פעמית: הבדלי עלויות

אמנם ניתן להשתמש בסיגריה אלקטרונית חד פעמית פעמים רבות עד שמגיע תום השימוש, אך כשתום השימוש מגיע זה הזמן לשלוח אותה למחזור.  המחיר שלה יכול להיות בהתאם. כך שמי שלא רוצה להשקיע במתקן קבוע וניתן לטעינה ובאיכות שיכולה להיות גבוהה יותר, יכול לאחר מחקר (על חומרים, השפעות, וכו’), לבחור סיגרה חד פעמית שתספיק לשימוש מוגבל. ניתן למצוא אריזות חיסכון משתלמות במיוחד באתר לקניית טבק לגלגול.

רכישת מוצרי עישון מותרת מגיל 21+

לחיצה על הכפתור מהווה אישור שהינך מעל גיל 18

×
דילוג לתוכן