Search

תערובת למריחואנה

תערובת למריחואנה כוללת עלי מריחואנה מיובשים וכתושים, גבעולים, זרעים ופרחי צמח הקנאביס.

צבעה של התערובת בדרך כלל ירוק, חום או אפור. כלפי חוץ התערובת נראית כצרור עלים, ועם זאת היא מכילה חומר כימי הנקרא THC. כמו כן, נמצאים בתערובת חומרים כימיים נוספים המצויים בצמח המריחואנה.

מהי תערובת למריחואנה?

תערובת למריחואנה המכונה גם “תערובת מעשירה למריחואנה” החוסכת ממשתמשים לעשן טבק תוך כדי שימוש במריחואנה. את התערובת ניתן לצרוך כחליטת עלים וכתערובת תה. ישנם משתמשים הבוחרים לערבב תערובת זו בתערובות מזון שונות, ולצרוך אותו כמאכל. משתמשים נוספים מתעדפים את התערובת בתוך סיגרים מתאימים, בבאנגים ובעוד מגוון דרכים שונות.  אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשימוש בתערובת זו הינן עישון סיגרים, אידוי ונטילת טיפות. לא הרבה יודעים זאת אך מתקן אידוי יכול להיות גם בתצורה של סיגריה אלקטרונית.

מה ההבדל בין סיגריה אלקטרונית לתערובת מריחואנה?

ההבדל בין סיגריה אלקטרונית לתערובת מריחואנה, הוא בעיקר בהרכב החומרים הפעילים. ישנם משתמשים הבוחרים לצרוך תערובת למריחואנה למטרות שונות של פנאי והוויה, בעוד ישנם משתמשים שצורכים את התערובת למטרות ריפוי רפואיות. אחד הרכיבים המוכרים והפעילים ביותר במריחואנה הוא ה-THC, רכיב זה תורם לריפוי במגוון אספקטים ועוזר למטופלים הצורכים קנאביס רפואי. למעשה, ה-THC יכול להיות אחד הרכיבים העיקריים הנמצאים בטבליות לטיפול בהקאות לתמיכה באנשים שעברו טיפולי כימותרפיה, וכן למטרות רפואיות אחרות.

תערובת למריחואנה רפואית?

ה-THC כמו גם חומרים כימיים נוספים הנמצאים בתוך תערובת למריחואנה יכולים להשפיע על מערכת העצבים המרכזית, ועל מערכות גופניות שונות. ניתן לראות בתוצאות של מחקרים שונים פערי ידע וסתירות בידע הקיים. כמו כן,חומרים רבים הנמצאים בתוך המריחואנה לא נבדקו והשפעתן לא נחקרה עד לסופה. צריכת התערובת אומנם איננה חוקית במדינת ישראל ובמדינות אחרות בעולם. יוצאים מן הכלל אלו משתמשים המחזיקים באישור רפואי לקנאביס. במקרה כזה, יהיה ביכולתם של המשתמשים לרכוש את מריחואנה בממסד רפואי.
לסיכום הדברים, תערובת למריחואנה מכילה עלים, גבעולים, זרעים ופרחים של צמח המריחואנה. צבעה של התערובת  יכול להיום חום, אפור או ירוק. בתערובות אלו קיימים חומרים כימיים שיכולים להשפיע על המערכת העצבית, וניתן לצרוך אותה למטרות בילוי ופנאי (כפי שסיגריות אלקטרוניות הן סוג של אמצעי בילוי וצריכת חומרים באידוי).

רכישת מוצרי עישון מותרת מגיל 21+

לחיצה על הכפתור מהווה אישור שהינך מעל גיל 18

×
דילוג לתוכן