Search

תערובת לנרגילה

תערובות לנרגילה הינן החומרים המשמשים לעישון הנרגילה. חומרים אלו חייבים להיות רטובים או לחים, ולכן הם בדרך כלל מעורבבים עם טבק ופירות מיובשים למחצה. התערובות לנרגילה הן מה שמעניקות לנרגילה את ייחודה, כשאר מעשנים חשים בטעמה. ישנם מגוון טעמים שונים לתערובות לנרגילה כמו: דובדבן, תפוח, מנטה, אבטיח ועוד.

הבחנה בין סוגים של תערובת לנרגילה

לא כל תערובת לנרגילה תתאים כחומר עישון. אמנם, יש יותר ויותר סוגים ותצורות אפשריות של תערובות לנרגילה, ועם זאת יש מספר אספקטים שצריך לוודא טרם שימוש בתערובת מסוימת שתוכל להיחשב כמתאימה לעישון נרגילה.ישנו אתגר בהבחנה בין סוגי התערובות המוצעות כיום על ידי עשרות חברות ומותגים שונים וניתן לראות שהאפשרויות הקיימות בשוק הן רבות ומגוונות. עם זאת, יש דרכים להבדיל בין התערובות ועל כן לייחד אותן לפי טעמן.

תערובת לנרגילה הינה ייחודית בעקבות החוזק של הניקוטין, בגוון וחוזק הטעם, במשך העישון, בדרגת הסמיכות של ענני העשן ואף על פני אספקטים שונים הקשורים לחוויית השימוש בנרגילה. כל משתמש יכול למצוא את התערובת המתאימה לו, בהתבסס על טעמים אישיים – בין אם נהנה מטעם של גלידת ווניל, תותים או תפוח, או בהתבסס על טעמים בריאותיים – מתוך מבט בוחן ברכיבי התערובת, בין אם ברמת הניקוטין, נוכחות של חומרים רעילים, ארסן, נפט וכן הלאה.  כך תהיה למשתמש אפשרות צלולה להבין את עמדתו ולקבל החלטה מושכלת באשר לתערובת כזו או אחרת הקיימת בשווקים. באופן דומה ניתן להרכיב חומר מילוי עבור סיגריה אלקטרונית שיעמוד הן ביעדים בריאותיים (רמה נמוכה של ניקוטין ורעלנים אם בכלל), והן בליינים (טעמים מועדפים).

רכישה של תערובת לנרגילה

אף על פי שניתן להכין תערובת לנרגילה באופן עצמאי, תוך ערבוב חומרים שונים ומעקב אחר הדרכות מתאימות. ניתן ומומלץ בהחלט לרכוש אותה במקומות ייעודיים. כל מה שמתבקש הוא יידע לאבחן ולהבחין בין סוגי תערובות כדי שידע אם מתאימות לטעמו ולהעדפותיו הבריאותיות.

רכישת מוצרי עישון מותרת מגיל 21+

לחיצה על הכפתור מהווה אישור שהינך מעל גיל 18

×
דילוג לתוכן